torsdag 3 januari 2008

tjatta

sandra säger:
hejhej!
gunbritt säger:
Hej Sandra nu skall vi se om det går att tjatta med dej
sandra säger:
det hoppas jag, vad gör du då?
gunbritt säger:
jag ser på TV emellanåt
sandra säger:
okej, men du kan ju iaf msn
gunbritt säger:
nu kommer Linus också på linjen
gunbritt säger:
nu måste jag sluta både Linus och Annica är på gång det blir för många
sandra säger:
okej
sandra säger:
men du får ha det så bra i alla fall. kram kram
gunbritt säger:
Vi kan väl tjatta någon mer gång

min mormor har precis fått en ny dator och lärt sig msn, det är heelt undebart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :D det är underbart! Min farmor sms:ade mig förut, höll på att ramla av stolen av chock!

Anonym sa...

hahahaha :D "Det blir aldeles för mycket för mig" Hon är så gullig. Men hon är ändå bra på msn för att vara ny ;)

L0L sa...

ja men verkligen, så gullig!